Julklappar?

I want Fable 2 till 360:n
Men min brännare på datorn verkar inte vilja bränna.

Surt sa räven...

Jag vill inte önska mig den i julklapp heller, för det är den inte värd, alldeles för dyr.

Men jag vet däremot en grej jag kommer få i julklapp, för min morsa e så dålig på att dölja saker! Hon får ett sånt speciellt léende som säger allt jag behöver veta. (men ni får vänta)

Och till min morsa blir det böcker.... böcker, böcker, böcker.
Det är det enda hon kan säga, böcker.
Hon kan snart öppna sitt egna bibliotek.

Mina önskemål för födelsedag/julafton, (Eftersom de inträffar nästan samtidigt) är det gamla vanliga.
Kläder, böcker och scrapsaker!

Vad önskar ni er ?

Kommentarer
Postat av: emma

hos mig står kläder högst på önskelistan, men även heminredning e kul =) Vad får Isildur och Mitire i juklapp? Gonzo får väl som vanligt fröstänger, klätterleksak...:)

2008-11-17 @ 11:44:44
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Lena

Hejsan har hört att du har gjort designen på lisas blogg snyggt.. hade tänkt höra om du kanske hade lust hjälpa mig få till min lite vet inte alls hur man gör.... // lena

2008-11-17 @ 18:45:42
URL: http://wildwittra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0