Obama!

Barack Obama!

Någon mer än jag som vart glad när man fick höra att han vann?

Jag slog vad med en kompis om att han skulle vinna, medans min kompis trodde McCain skulle vinna, Så fel han hade!


Vaknade faktist runt 05:20 inatt då var jag tvungen och sätta på tvn för och kolla resultatet! haha snacka om nördigt, jag som hatar politik, förstår inte varför jag bryr mig ?

Men jag gillar Obama, han verkar ärlig, omtänksam, mogen och bra helt enkelt.
Tycker McCain har varit allmän äcklig under kampanjer och sånt!



Anyways.... Skolan idag, som vanligt, blev påhoppad av min mentor för att jag varit borta lite och hon kör världens förhör, finns inte så mycket och säga, för jag känner inte att lärarna kan göra något åt det direkt.

Nu ska jag käka lite innan jag svälter

Kommentarer
Postat av: malinsmix.blogg.se

tack så mycket!!

2008-11-05 @ 17:50:18
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0