Piggelin

Sov dåligt inatt, svårt och ställa om sig efter att ha varit uppe hela nätterna på lovet.. är det bara en lektion så är det ännu enklare att bara skippa.
Men efter jag vaknat ordentligt så åkte vi iväg och simmade istället, allt gick mycket enklare denna gången, sistens simmade jag 900 meter under en timme, med massa pauser och pust, stånk och stön.
Denna gången simmade vi 1200 meter på 40 minuter, utan pauser! Det ni!

Sen så låg vi och små simmade lite, lät tiden gå så jag får ihop mina 25 timmar någon gång..
Nu har jag iallafall ca 21 timmar kvar......

Funderar på att efter detta 10 gångers simkort går ut, så ska jag skaffa ett med både gym och simning, så man kan alternera!
Jag känner mig så pigg på och träna helt plötsligt, fasten jag aldrig rört en fena sen födseln typ.
Förutom Tea Kwon don när jag var ynge.

Just nu  håller jag på och dör, åt lite för mycket tror jag!
Så jag bara ligger här, helt utlsagen med datan i knät, men snart ska jag börja plugga, tur att det inte kommer något jätte bra på Tv idag, det är distraherande bara att veta att det är något bra på tv när man ska plugga!

Viiiiiiila!

Kommentarer
Postat av: eemma

hehe ja papegojor e verkligen pajasar :) Man kan sitta o studera dem länge. Ska försöka leta reda på papegpjan som ramlade ner i diskhon =) Ha en bra kväll

2008-11-03 @ 21:27:20
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0