Potter!

Något som varken Isildur eller Mitire vill lära sig att landa snällt på mitt huvud, och igår så fick Isildur för sig att clashlanda i pannan på mig och sprattla med fötterna hej vilt, vilket resulterade i ett fint Harry potter sår.




Tur att inte hela pannan blev sårig, för det kändes så efteråt iallafall.


Körskolan idag, allt gick fint, hade den äckliga läraren som slog mig på fingrarna första gången och var allmänt otrevlig.
Men idag gick det bättre, han berömde och tyckte allt gick jätte fint.. Så jag kunde ändå slappna av.

Idag hade vi en tjej över som köpte 2 av råttbebbarna, 8 var de från början.
två gick till Ungarnas pappas matte och 2 gick till hon som var här förut.
En behåller vi, och de tre resterande får vi se hur det går, vi har eventuellt en kompis till min syrra som är intresserad.

Så nu heter syrrans råttor: Malfoy (Mamman), Nymphadora (Dotter från 1a kullen) och Bellatrix (Dotter från denna, 2a kullen).

Jag behöver väll inte säga att min syrra är frälst i potter då?

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Vad snäll du är!! Vet inte om det går att fixa. Men nu är själva bloggen vänsterjusterad...går det att få den centralt? kanske skullle prova röd färg på bakgrunden =) Och orange, röda färger på meny text??

Vet du hur man gör för att få rullgardin-meny för kategorier? Hälsa dina papegojor =) hehe...Gonzo har inte rivit i ansiktet ännu...han kan bita lite ibland när han får sina ryck =)

2008-11-06 @ 21:20:59
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Vaniljlatte

ajaj.. :/ såg inte så skönt ut..

2008-11-07 @ 10:58:40
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0