Tentan avklarad och jävla knarkare

Nu är tentan avklarad!

Jag satt i ca 1h och 20 min, inte så lång tid egentligen.
Det gick väll varken bra eller dåligt, det är väll bara att vänta o se.
Men prov är verkligen inte min starka sida, at all.
Hjärnan registrerar bara ungefär 20% av en hel bok och det kom frågor på provet jag inte sett i boken alls?!

Finns ju sånna som kan läsa en gång och så sitter allt och dom får mvg, Jag måste läsa 5 gånger, repetera, skriva ner, förhöras och ändå får jag bara knappt godkänt!
Men det är väll tur att jag klarar mig bättre i uppsatser och fördjupningsuppgifter, jämnar ut det lite.

Jag trodde att det bara skulle vara sånna som tentade av drott där men tydligen inte, hela aulan var  fullsatt.
Tog en bra stund innan jag hittade aulan, jag och en kille följdes vid och letade efter folk och fråga, vi sprang trappor upp och ner fram och tillbaks innan vi äntligen hittade, då var jag andfådd och jävlig. Varmt var det med tjock jacka, tröja kofta halsuk så man var lagom svettig dessutom.
Men killen var jätte trevlig (Söt också) han skulle tydligen tenta upp betyg för att kunna utbilda sig till brandman! (nice).
Snackade ganska mycket, tråkigt bara att man aldrig träffar sånna människor igen.
---

Och igår påväg till spårvagnen då vi skulle simma så ser jag en man komma gåendes med lite vinglig gång...
Påverkad  ljuder genom mitt huvud och automatiskt så börjar jag gå lite utåt och bortåt från mannens gångbana,  dessutom så går han mitt i trottoaren som om han äger stället.
När det bara är någon meter innan man möts så ställer han sig i någon sorts beredskaps ställning som om han ska slåss?
Jag svänger så jag hamnar ca 2 meter ifrån honom när jag går om honom och då får man höra "Bäst för dig din jävel!"
Bara att gå vidare och ignorera den jäveln.

Men det bor alldeles för mycket alkholister och knarkare här... Detta bara visar varför jag ogillar att gå ensam någonstans även om det bara är till affären!

Vem vet om man går brevid fel person och får en snyting bara för att man råkar gå förbi en aggresiv, påverkad gubbe?


Nej, Bura in dom säger jag!
(Yes, being ironic)

Nej men.... Kan dom åtminstonde inte hålla sig borta från vårt område. Eller sluta hotas kanske är en bra idé?

Inte undra på att man alltid tar omvägar kring alkolister och knarkare (Eller åtminstonde gör jag det) Man vet ju aldrig ifall dom får ett infall och gör något!

Kommentarer
Postat av: emma

vad läskigt. Endel sådana människor är så oberäknerliga..bura in dem =)

2008-11-12 @ 08:04:37
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: annah

Hoppas du får bra resultat på tentan :)



vaaa drygt att ha sånna idioter om knuten....säger som man säger här uppe "det skjuts för lite"

2008-11-12 @ 11:07:21
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0