Utmanad

Jag blev utmanad av Emma


Det går ut på följande:

*Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
*Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
*Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.



1. Jag kan käka massa,  chips, bullar, choklad och godis under bara en dag, och inte lite, ibland kan det vara det enda jag äter! fy, fy. Mirakel att jag inte väger 1100 kg

2. Jag tycker det är skoj att damsuga

3. Jag vill hoppa bungyjump och fallskärm men får inte för mamma

4. Det enda jag snott i hela mitt liv är ett 50 öres tuggumi från affären på vår gård och jag fick sååå dåligt samvete efteråt!

5. Jag är en riktig oroare, jag oroar mig för allt som går att oroa sig för känns det ibland.

6. Jag är lite bacillskräckig, jag gillar inte att gå på offentliga toaletter, hålla i stångarna på spårvagn och bussar, ta i handtag i stan  osv *ryser*  Tvättar alltid händerna det första jag gör när jag kommer hem så jag kan känna att jag kan ta mig fritt i ansiktet och äta och sånt!

7. Jag gillar allt som har med kreativitet och göra som te x scrappa, pyssla, sy, måla osv... men jag anser mig inte vara särskilt kreativ.


Jag hittade 6 jag kunde utmana, bättre än inget ?
Ida
Lisa
Vaniljlatte
Annah
Malin
Fakelashes

Kommentarer
Postat av: Therése

tack vad rart av dig! ;D Ska svara på utmaningen senare i veckan! :)

2008-11-04 @ 21:51:47
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: AC

Hej ang designen så har jg kommit på lite önskemål =) När man lägger in bilder:vet du hur man får en vit ram runt fotot?

2008-11-05 @ 09:01:32
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0