Äntligen

Ny dator, äntligen! Efter mycket strul.

Känns jätte ovant, allt är nytt och det är windows vista på datorn, men man vänjer sig snabbt.
De blev en Acer, det var min förra med, gillar dom, så det blev samma, så man vet vad man får för pengarna.

De från dataservice stället har inte ringt heller om min sladd... måste ju ha alla mina arbeten och foton och allt.
Det dumma med mig är att jag alltid gör arbeten till 80% sen så börjar jag på ett nytt... så jag har massa nästan helt klara läxor på den datorn, vill inte göra om alla.

Jag har huvudvärk som vanligt, och jag sov inte så bra inatt...... min säng har gått sönder, lägligt eller vad? 3 plankor under sängen gick. Men nu är dom på plats igen.. men vi kunde inte direkt hamra igår kväll.

Isildur har provat mitt humör de senaste dagarna, han är överallt och ska undersöka, och försöker leta vart mina gränser går, vad han får och inte får göra... och sen ska han se hur mycket han kan tänja på dem.

men Mitire har varit ganska snäll de senaste dagarna.. Får hoppas det håller i sig, de sista bettet jag fick var inte trevligt.

Förhoppningsvist så ringer datakillen sen så jag får tillbaka min sladd och kan hämta alla mina läxor!!! Måste sätta igång.

Nu ska jag sitta här och installera massa grejer och göra så att datan känns "jag".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0