Biff

Isildur i spagat





Jag var i stan häromdagen för att kolla på en kappa jag hade tänkt köpa, snygg och varm (Nästan ett mirakel).

Men när jag väl fick på mig den så var den sydd så jävla konstigt att det såg ut som om man hade dubbel E kupa A'la Lollo Ferrari, det såg helsjukt ut!
Så jag får gå med min "biffjacka", jag känner mig riktigt biffig i den och det är nästan så jag går annorlunda bara jag har på mig jackan, den har eget liv, Och jag passar inte i den alls,  Känner mig som en "wannabe outlaw" i den, och det är ju det sista jag vill!
Får bli ny jacka nästa år istället då..
Men det positiva med min biff jacka är att den är supervarm och man fryser inte ens i 50 minus grader, It has served me well for several years!


And last but not least så ska jag säga en sån där grej som bara jag fattar:

När det känns som om man kommit på rätt spår så ska det alltid komma någon och röra till det!!!
Förvirring är ingen skön känsla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0