Noooo

Jag trodde att jag hade 2 st astma mediciner kvar....
eftersom vi hade köpt upp ett förråd för ett tag sen.

Men ack så fel jag hade....

har känt dom senaste 2 dagarna att jag inte riktigt blivit bättre efter jag tagit medicinen som jag brukar.
Då såg jag att den var slut och jag har letat igenom hela lägenheten efter dom andra två jag trodde att jag hade...

But noooo....

Och inga pengar kommer förens nästa vecka tror jag.

Great.... just great.



500 spänn st dessutom... och dom håller knappt i en månad!


Kan man inte göra någon sorts luftrörstransplantation? Blir ju billigare i längden.

Tror inte inte jag kommit upp till "gratisgränsen än heller", den gick nog ut för ett tag sen.

Får jag sitta här, blickstill... inte anstränga mig =P

Kommentarer
Postat av: emma

jorå två hemska beep finns det, såklart :( 'ler' Det svenska ökar tempo fortare per nivå jmf med danska. Med andra ord klarar man ofta färre nivåer på det svenska.

Tack, matchen gick bra..klar vinst med nio mål =)

2008-10-23 @ 06:18:03
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0