På måndag kanske!

Blir en ny dator förhoppningsvist på måndag, Dataservice killen ringde aldrig i fredags, så sladden blir inte klar tidigast fören på måndag.
Och funkar datan ändå inte, jag vet ju inte om det är sladden som är felet? den har aldrig krånglat innan... så vet jag inte vad jag gör..
Jag var o kollade på datan jag ska köpa iallafall, jätte fin :) Jämfört med min gamla skrutt iallafall.

Igår var det storstädning nere hos min farmor, skoj fredag. Men jag hade ju inget bättre för mig.
Hon klarar ju inte sånt eftersom hon har inflammation i sina axlar.

Farmors ahlzeimers har också blivit värre det senaste, hon velar och glömmer hela tiden, saker man nyss sagt, lite jobbigt o se.
Men men, finns inget o göra åt det!

Min lördag kommer bestå av att sitta och stirra in i väggen, jag känner mig verkligen handikappad utan min kära dator. Denna datorm går ju inte o göra något med..
Finns inget skoj på tv heller, mer än sent ikväll.

Får se vad jag hittar på helt enkelt.

Ha en fin helg! och hoppas vädret är bättre hos er! här är det grått och regnit.

Kommentarer
Postat av: eemma

Hej hoppas du o mitire o isildur mår bra. Jag arbetar ju med äldre (som sjugymnast) o på boendet har vi två avdelningar för dementa. Det är verkligen en fruktansvärd sjukdom...!! Usch! Man brukar ju kalla det "den anhöriges sjukdom". Men ha en bra kväll!!

2008-10-11 @ 19:44:50
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Acke

får hoppas det löser sig snart med datorn, ja troligen på måndag då ^^ men ja saknar å inte prata med dig :) å vet hur det är, min morfar är ju sån med.. fast han är redan helt borta... men ja som sagt finns inget å göra, bara å tänka tebax på dom bra sakerna å tiderna med personen/personerna ifråga =)

2008-10-12 @ 04:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0