Trasiga datorer, tar det aldrig slut?

Idag var det lite o göra, infomöte om att tenta av idrott och sen hinna hem och äta innan teorilektionen.

Min data bara dog förut och jag kan inte få igång den, perfekt...
Vet inte om det var för att det var glapp i strömsladden, eller något annat.
Vi lämnade in sladden och den blir klar antingen imon eller på måndag, jag hoppas på imon, hur ska jag annars kunna plugga? jag har varenda jävla arbete på den datorn...
Miljontals bilder och allt... Skit

För att se det från den ljusa sidan så behöver jag inte ha dåligt samvete över att inte plugga, för jag kan ju inte! Woho.

Just nu sitter jag vid en data från stenåldern, som man nästan måste veva igång... och det tar en lagom god timme bara för att få upp explorer...
Ingen msn blir det heller, för det går inte att ladda ner eftersom den här datan är så gammal som sagt... så nu vet ni varför jag inte är inne på msn iallafall.

Vi har däremot beslutat att köpa en ny bärbar, eftersom min, den som inte fungerar just nu... är ganska gammal vid det här laget och ungefär 5 knappar saknas, 3 till som helt enkelt inte fungerar, inget batteri eftersom det gick sönder, mini minne, den har sprickor och är trasig lite här och där och ja, jag kan rabbla på i all evighet.

Så om det går att ta på avbetalning så kanske det blir en ny istället, har hittat en billig och bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0