Varsegod!

Idag var det storstädning av mitt och min syrras rum som såg ut som bombnedslag.
Det roliga är ju alltid efter jag gjort något sånt för min syrra, så får man inget tack.
Det var inte bara att lägga upp lite kläder och sen var det klart utan det är att gräva igenom lager efter lager av skit och allt möjligt, sortera, vika kläder, damsuga o allt.

"Vem har städat mitt rum?"
"Moi, vill du ge mig en kram som tack?"

Och hon bara fortsätter som ingenting...... och när hon sticker ut så käkar jag upp hennes godis.

Någon sorts belöning måste jag ju få!

Såklart blir min morsa glad eftersom det skulle varit hon som skulle fått städa syrrans rum tillslut ändå, så det var ju henne jag gjorde en tjänst med.

Jag mår mysko som vanligt, vaknade runt 5 gånger inatt av att jag kände mig konstig, mådde illa och allmänt äckligt..... vaknar med huvudvärk.

Alltid ska det vara något.... har varit borta från skolan mycket nu, men orkar knappt bry mig.... Jag är trött, så trött.

Kommentarer
Postat av: Acke

Hmmm, jo tack vet hur det är å inte bli tackad för nått man gör åt någon annan, speciellt om man anstränger sig, är väldigt trist. Det är inte bra att du ska må dåligt =/ DU ska må bra å allt sånt :) har du gjort något sånt där migrän test? kan ju va migrän du har eftersom du har huvudvärk så ofta, hoppas verkligen allt löser sig för dig med skolan å så, håller tummarna för dig :). Kram Acke

2008-10-16 @ 10:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0