Babies




ungarna, jätte söta.... Det är ju nästan värt att få rinnande näsa och att det ska klia överallt!

Har fortfarande inte fått tillbaks min uppsats, så jag bara slappar.. Spelat lite Assasins creed.
Köpte den innan sommaren och har inte spelat något alls, får nästan dåligt samvete. Men man har haft viktigare saker för sig helt enkelt.

Pratade med uppfödaren till den lilla pojken jag ska få hem om någon vecka, fråga hur han hade det och så..
Säger hon att hon inte haft så mycket tid för honom och att han inte fått komma ut så mycket..
Vad ska det säga då? Det är ju inte roligt för mig o veta, jag kan ju inte hämta honom nu ändå!
Snart får han komma hit iallafall.
Till våran mini bondgård.. 

Har suttit och pillat lite på ett kort till min mormor som fyller år nästa lördag, 65 dessutom.... Jag frågade mamma på skoj ifall hon tror att mormor skulle uppskatta ett kort med en gumma med rullator på framsidan?
Men det tror hon inte uppskattas haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med gumman+rulatorn var ju as ball! ahha

2008-09-07 @ 21:03:52
URL: http://id'
Postat av: emma

åhh..så söta. måste vara härligt o speciellt att ha fött upp dem. bra jobbat :)

Åh..förstår att du längtar rill din gosse kommer hem 0) Vill du ha lite tips om deras sinne är det bara att fråga ler

2008-09-08 @ 21:22:12
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men så söööööta =)

2008-09-14 @ 22:39:43
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0