Får man tycka synd om sig själv?

Det är ju nästan obligatoriskt med glass när man är sjuk, och eftersom jag känner mig sådan så fick det bli mitt fredagsmys!
En go chocolate fudge brownie!



Jag tycker vanligtvist att dom är lite för dyra för min smak med jag måste få tycka liiite synd om mig själv =)

Hade en lektion idag, fick reda på att jag fick alla rätt på matteprovet sistens så det var prima, och jag är redan halvvägs in på nästa kapitel, im on fire! ;P bara två kapitel kvar!
Men jag vill bara bli klar med matten, sen ska jag aldrig räkna igen, ska ha med mig en miniräknare vart jag än går!

Kunde inte sova inatt alls, inatt var det värsta hittils, trodde verkligen det var något allvarligt fel på mig, mådde så jääävla dåligt, men pannan kändes inte så varm. Hade en jätte äcklig huvudvärk, som satt i bakhuvudet och gick ner i nacken/ryggen och halsen typ som gjorde mig illamående.

Nu mår jag bättre iallafall... mår nästan helt okej, så förhoppningsvist är det påväg bort igen, whatever it was.

Var ännu en som sköts här igår, oh how fun!   Sarkastiskt såklart....

Snackade med uppfödaren tidigare idag, hon hade fått tag på honom från Gbg som kanske skulle hjälpa oss med gojjan, men det bidde inget. Hans bebbe är nämligen inte klar förens nästa månad, och så länge tänker jag inte vänta!
Så det blir att jag åker ner ensam någon helg... vilken vet jag inte, får se när pengarna kommer och med tåget.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj grattis för matten. Du är ett mattesnile inners inne. Det har jag ju alltid sagt!

2008-09-19 @ 20:25:17
URL: http://iday.blogg.se/
Postat av: emma

hehe nä jag har iaf inte sett att han vågat sig in ännu..men på dagarna kanske :)

2008-09-19 @ 20:29:03
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till matteprovet, bra jobbat.

2008-09-21 @ 14:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0