klias

De senaste två dagarna har varit sådär jobbiga, känns sjuk men man är det inte.
Snorar och feber men ändå inte sjuk...

Min tid går ut på att förfölja min syrra och säga "Städa burarna" hundra gånger om.
Eftersom hela jag klias.. och kan mycket väl vara därför jag nyser och snorar så mycket.
Min astma har vart lite crappy de senaste dagarna med, också något som hänger ihop med allergin och råttorna tror jag.
Råkar jag vara inne i syrrans rum så får jag kli prickar över hela mig efteråt nästan.. urk.

Men eftersom min syrra inte har någon aning om hur jobbigt det är och känna såhär dygnet runt trots att jag ploppar allergitabletter som en annan missbrukare, så blir inga burar städade... och jag kan inte göra det själv eftersom då mår jag skit i flera dagar efteråt.


Annars var det körskolan idag igen, hade ingen lust alls, känner mig inte på topp riktigt men att avboka kostar ändå 400 spänn, så det var bara o bita ihop.

Men imon är det fredag och helg...! Något o se fram emot!

Kommentarer
Postat av: annah

låter inget vidare det där, gå runt och känna sig sjuk fast man inte är det.

Se till att vila ordentligt i helgen :)

Kram

2008-09-19 @ 18:18:16
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Brukar inte vara någon hit att ha fåglar och andra djur när man har astma.. man kan utveckla läskiga allergier mot dom och bli jättedålig..

2008-10-01 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0