*kurr kurr*

Nej det fixade sig det där med tradera köpen, det typiska är att dom stängt ner varenda bank och kassaservice i närområdet.
Varför har jag ingen aning om, kassaservicen skulle egentligen ha öppet lite längre men ändå stängas snart.
Men eftersom vi hade ett rån med skottlossning och grejer på torget så stängde dom samma dag.
Stackars tanter, jag skulle då heller inte vilja ha öppet något mer när det händer sådant var och varranan dag på vårt torg.
Så tråkigt att det ska behöva vara så.

Just nu sitter jag bara o väntar på att maten ska koka upp och bli klar, har inte ätit sen i morse.
Känns verkligen som om man har ett svart hål i magen.

Idag fick jag reda på att man kunde "tenta av" idrotten, vilket skulle vart perfekt.
Vi har 3 månader på oss att göra någon sorts aktivitet, 25 timmars aktivitet ska det vara sammanlagt.
Ska nog köpa mig ett simkort så jag kan simma, har tänkt göra det i 5 år snart känns det som. Men nu får man äntligen tummen ur röva.
Så kan man simma 2 gånger i veckan sen är det avklarat innan 3 månader.
3 uppgifter och några tester senare (800 meter simprov, styrke test och plingtest) så är man klar.
Istället för att gå upp kl 7 och ha gympa varje tisdag. Gött.
Då jag har en enorm håltimma mellan gympan och nästa lektion på tisdagar betyder det att jag istället har en skön sovmorgon =)

Kommentarer
Postat av: emma

hej hoppas allt är bra med dig i Mitire. Vore kul med lite bilder =) Snart, eller kanske inte riktigt snart, får du hem din bebis..känns det inte spännande?

2008-09-02 @ 21:17:37
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0