Sken sjuk?

Sen jag kom hem förut så jag har kännt mig lite varm och allmänt mysko...
jag går och känner efter och väntar på att bli sjuk eftersom alla är sjuka just nu.
Är ärligt talat förvånad att jag klarat mig undan alla dessa förkylningar soppas länge....

Men nu känner jag mig febrig, sådär jobbig i kroppen som när man är febrig, öm och som om det kicklar eller hur man nu stavar det, i blodkärlen...
Men jag är inte febrig!

Kan bli så ibland och så går det över tills nästa dag.

Men jag VILL ha en förkylning NU, för att då slipper jag gå o vänta på att det ska bryta ut. Då har man redan vart förkyld och så kan man gå vidare med vardagen utan att tänka att det kan komma när som helst.


Har även lite ont i huvudet och öm i örat? har aldrig haft en öroninflammation, men jag tror inte att det är det som är på G iallafall.

Känns jätte segt att behöva plugga till Engelska Essayn som ska in imon då när jag känner mig sånhär..

Fick mitt andra alfabet hem idag, men bara för det så vill den inte! den stansar inte igenom! Surt......
Ska prova lite tips jag fick av en vän innan jag ger upp helt.

Idol är på och jag kan inte låta bli o smygkolla lite emellan läxraderna.

Han som sjöng sin egna låt "underground" sjung ju riktigt GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0