Gojsing!

Bokat och klart, det kommer bli en lång dag imorgon.
Tåget åker kl 9 på morgonen och det tar 4,5 timmar ner till Ystad och sen hämta lilla gojan och sen är jag hemma runt 22 på kvällen.
Har laddat med cola och matsäck. Ska även ta med mig en bok, och sitta och fundera lite på mitt Speech som jag ska ha på måndag. Annars har jag bara söndagen på mig, lite lite tid för det. Men men.... det händer oväntade saker hela tiden. Så mina välorganiserade läxplaner spricker hela tiden.

Hittade en jätte snygg kappa idag, men det får bli nästa studiebidrag, hoppas den finns kvar då!


Har fått massa brev och grejer de senaste dagarna, t.ex. så fick jag 5 kr tillbaka i skatt? haha. Onödigt att behöva skicka ut ett papper om det, man kan ändå inte hämta dom.  Dom får bry sig om träden istället, tänk så många dom skulle kunna räddat om dom inte skickade ut sånna onödiga grejer.

Men har varit en hektisk dag idag, nu ska jag bara ta det lugnt.... egentligen borde jag göra läxa..... men jag orkar helt enkelt inte!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej ! Hoppas resan och allt gick bra =)

2008-09-27 @ 12:25:33
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/
Postat av: emma

ja ett naken marsvin, såå söt så man smälter. Har du fått hem gojjan än? Har du funderat över namn? ha det bra

2008-09-27 @ 14:55:51
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0