Äntligen fredag

Freeeedag!

Gött som Fean!

Satt och super-stress-pluggade största delen igår och fick lämnat in ett dåligt halvklart arbete.. men i tid iallafall, läraren hatar mig så det spelar nog ingen roll vad jag gör, men så ska hon kolla igenom alla arbeten och ge oss respons och så ska vi göra klart uppsatsen under helgen.
Så idag ska inte jag göra något alls............  inte något alls!

Rått ungarna är 2 veckor idag och har börjat öppna ögonen!
Men jag har inte laddat battierna på kameran.... måste göra det! har tänkt göra det i två veckor nu snart.
Nästa vecka är det massor och göra med,  övningsköra 2 gånger, Matte B prov, uppsatts att lämna in, och mer läxor, mer läxor, hjälpa farmor, Börja bygga på den nya lilla gojans bur så vi inte står där när vi väl hämtat den...
Ser inte ut som mycket men det känns som ett helt berg..

Men som sagt, idag blir det bara slapp... kanske ska scrappa? Har även laddat ner en film som jag tänkt se, 27 Dresses, såg någon som hade skrivit om den i sin blogg, så why not. Kan vara roligt med en lite "lättare" film för en gångs skull, lite slappt tidsfördriv.

(Guuuu vad jag älskar fredagar)

Ha en jätte skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Å den filmen vill jag med se !! Såg "alvin and the chipmunks" igår..jag höll på att skratta ihjälmig !:P

2008-09-07 @ 10:16:02
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0