Örhängen

Rosa sötvattenspärla och smycketråd till örhängen och berlock som min syrra ville ha.
Hamrade tråden till berlocken för att det skulle se lite roligare ut. =) gillar hamrat "silver"!




Så bestämde jag mig för att göra samma till mig själv, fast med en gröna sötvattenspärlor, dom var lite lurigare dock, eftersom dom inte är symetriska.



Örhängena och en grej som jag gjorde för ett tag sen, ville testa och snurra lite med tråden, se hur den skulle bli.



Men nu har jag slut på den tunnaste tråden! Tur att den är billig, ska se till och köpa den när jag får pengar. Den är suverän =) Precis som en sytråd, medgörlig och go. De grövre är lite mer omedgörliga och blir gärna knuckliga och svåra att forma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0