Handgjorda julkort

Årets första julkort är gjorda, jag är dock lite sent ute, men jag har läxor upp över öronen så jag har inte haft tid.
Så eftersom jag skickar dom lite sent så kommer dom nog inte fram förens efter jul? Men det är tanken som räknas.



Sötaste pepparkaksformarna! Hittade dessa och var tvungen o köpa dem.
Lite dåligt ljus för kameran att få bra foton, men det är ju mörkt dygnet runt nu så.

Och det känns på kroppen, därför det inte blivit något bloggat alls det senaste, mörker och miljoner läxor, uppsatser, prov osv... Inte det bästa kanske.

Men snart är jag klar! Arbetslöshet here i come! ;)

Hoppas ni har det bra där ute i julmörkret!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Superfina kort!! Har inte hunnit med ngt pyssel innan jul tyvärr :(

2009-12-19 @ 18:08:46
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0