Crusoe

Sista dagen på helgen, men det är även bara en vecka kvar tills sportlovet. Ska bli skönt. Slippa gå upp tidigt.
Mamma damsugar och både Mitire och Isildur skriker som stuckna grisar, dom vill överrösta det hemska ljudet från damsugaren. Så det låter ganska mycket här just nu.

Jag kollade på The grudge 3 igår, måste säga att den var riktigt tråkig... och det kommer även en grudge 4 med tanke på hur den slutade. Vissa filmer ska inte ha uppföljare, så är det helt enkelt, och The grudge är en av dem.

Började kolla på en ny serie igår, Crusoe heter den, någon sorts Robinson Crusoe serie. Börjar bra, hoppas den fortsätter sån också =)

Nu ska jag se vad jag kan göra här hemma!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja vad e det med ljudet av dammsugare som får de små liven så i extas? Gonzo truddeluttar dock, inte det här skriker som går i ben och märg..=)

2009-02-01 @ 15:31:02
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Vaniljlatte

Jag har utmanat dig i min blogg. :)

2009-02-03 @ 19:12:47
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0