Stalker

Var och kollade runt lite på bok rean men hittade verkligen ingenting, inga silversmides böcker, inga andra bra böcker.
Och på sci-fi bokhandeln så hade man redan alla böcker dom reade ut.
Jag fick köpt böcker på SF bokhandeln, men inte rea böcker.
Dessutom hade vi en kille efter oss, ung, 17 år. Som skulle snacka böcker med oss och rekomendera böcker.
Vilket såklart är skoj och så, helt okej.
Men när han började följa efter oss från hylla till hylla och runt i butiken vart vi än gick, så började det änna bli lite jobbigt.
Sen så blev han helt konstig när vi gick, såg sur ut! hahaha.

Gick dit lite senare igen, för jag kunde inte koncentrera mig på att leta bra böcker när jag hade han i hälarna hela tiden.
Var nästan lite orolig att han skulle följa efter en ut ur butiken också, men det gjorde han som tur va inte haha.

Kollade runt lite i klädbutiker, dom har kommit ut med sommarkläder redan nu ganska sjukt...
Finns ju massa fint, men inget man kan köpa att ha nu i kylan.
Och det är ingen idé och köpa sommarkläder mitt i vintern då man tröttnar på dom tills man ska börja bära dom.

Måste plugga lite, har inte pluggat på ett tag för att se ifall mitt hjärta skulle bli bättre.
Men nej, mitt hjärta är fortfarande knasigt. Läxor i stora lass hjälper ju inte....... blääääääääääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0