Lille Isildur

Inte bara jag som ser konstig ut på foton, Isildur kan även göra fina grimaser han med!



Igår så laborerade vi i naturkunskapen, höll på med några alkoholer, efteråt så luktade man sprit och det kändes som alla på spårvagnen glodde på än och undrade vad jag haft för mig. Men jag är såklart helt oskyldig.

Det har varit fint väder de senaste dagarna, kallt men strålande solsken, och det är verkligen balsam för själen. Jag är så seg hela tiden och helt orkeslös så lite solsken behövs verkligen, man känner verkligen skillnad!
Denna terminen är det sååå mycket i skolan och mycket stress som sitter som en stor klump i hjärtat...
- kommer man klara av att få dom betyg man behöver för att kunna söka in till högskolan och vad ska man göra om man inte klarar sig upp till dom betygen, för har man ingen plan B, så känns det skrämmande.

Men...... ja, jag ser egentligen ingen annan väg än att jag kommer komma in på högskolan såå. I guess that's the way it's gonna be, either way, så kommer jag komma in!
Men ibland behöver man nästan någon sorts banderoll som hänger efter än hela tiden som hejar på än, för motivationen är verkligen i botten fler gånger än den är på topp!

Vad är din drömutbildning?


Gårdagen var föresten första gången på fleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera månader som jag inte druckit cola.
Det resulterade i att jag drack minst 2 liter vatten. men hindrade inte dagens huvudvärk, konstigt nog.
Måste verkligen dricka mer vatten, dricker inte vatten på flera månader, utan bara cola........ kan ju inte vara annat än skadligt. men såååå gott.

Kommentarer
Postat av: emma

haha härlig bild. Gäspning på G eller?

2009-02-05 @ 11:29:52
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0