Ett nytt år.

Hoppas ni alla hade det fint på nyår =)

Det hade vi, vi käkade gott, umgicks och skålade med lite rosévin, som inte smakade gott i min mun så det åkte i vasken och cola hamnade i champagneglaset istället, goare =)

Det blev trotsallt så att vi gick ut och smällde några raketer, men som tur va fick jag inga på mig i år iallafall.
Vi gick upp i en skog i närheten som har ett högt berg och utsikt över stan lite innan midnatt, lite av en tradition hos oss som bor här i området, som tur va var det inte så många när vi var  där, men som vanligt glömde vi ficklampa och fick snubbla oss upp på berget i mörkret.


Sen så vid midnatt hängde vi i fönstren och kollade på alla fina raketer, och skrattade lite åt alla fulla folken på gården.
Tjejer som stog i linnen och frös som svin, smarta som dom är..
Och en av dom kastade champagne flaskor i backen innan hon gick in, hoppas bara någon hinner ta bort det innan nån av barnen eller hundarna på gården skadar sig på det.



Inga nyårslöften givna, och således inga som blir brutna
Men det lär bli ett bra år, studenten och körkort...... det ser jag som bra iallafall :)
Sen får man se vad som händer, lite av charmen.... man vet aldrig vad som kommer hända.



Har du något nyårslöfte ?



Idag har jag bara tagit det lugnt, för skolan börjar snart och tills dess har jag miljoner läxor och saker och göra, så en välbehövd vila innan man tar tag i allt igen.

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0