Inaktiv

Inte särskilt mycket aktivitet på bloggen.
Men det har varit mycket läxor och saker o göra det senaste.
Motivationen tryter och saker ska strula hela tiden.

Jag har dock varit väldigt effektiv, många uppsatser som blivit klara, men när jag jobbar effektivt i några dagar, så behöver hjärnan hämta sig i någon vecka efteråt, tyvärr... så nu är jag helt slut.

Jag mår dessutom inte så bra idag, hade huvudvärk förut efter skolan, tog en tablett och tog en dusch, och nu efteråt känner jag mig febrig och konstig.. Hoppas jag inte blir sjuk =/ var ju nyss det!!!

Isildur och jag har precis legat och myst lite, han gillar (eller inte?) när man har nya grejer på sig, eller nyduschat hår... han vill väll rubb off lite av sin egna doft på mig eller något.


Ska nog lägga mig tidigt idag, mår som sagt inte så bra!

Hoppas ni är friska och mår bra, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0