Skola imon

Jag måste verkligen börja vända på dygnet!

Vaknade bara för någon stund sen.   Jag var visserligen vaken vid halv tio för att ringa min lärare, men jag somnade om igen.

Jag kom inte hem förens närmare 02:00 på natten, så jag kanske behövde lite sovmorgon.
Jag och K satt på cafe hela kvällen och natten och skrattade, som tur va hade han bil så vi slapp gå till spårvagnen sen, för det var så in i helvetes kallt!

Nu ska jag till skatås igen och avverka mina sista timmar =) har bara 2 ½ timme kvar, sen är jag klar! och så ska jag göra styrke test och kondis test imon och sen är ALLT klart........ så jävla gött.     Jag hann ju faktist!

Får se vad K säger sen när jag kommer hem, om vi hittar på något.
Han vill ut på fredag men jag har nada pengar och jag gillar inte att folk betalar eller ger mig grejer.

Vi får se.

Ha en bra...... onsdag, För mig börjar skolan imon.  blä :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Hej på dig!! Nu kikar jag förbi igen, inte bara för att fråga detta utan jag passar på när jag ändå är här. Det är många som inte kan läsa min blogg....för att man inte ser hela menyn o lite till till vänster. konstigt!!Förstår att du inte gjort det här tidigare men har du nån aning vad jag ska göra för att allt ska synas...kram

2009-01-07 @ 21:16:40
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Hej. =)Ja det e lite konstigt för på min datorn här så ser jag det bra. Men ex på mitt jobb kan jag inte se det...där har vi vista på en stationär dator. Min syster kan inte heller se...hon har samma som jag.Jag förstår att det blir svårt. Ska vänta ut det lite annars får jag ta bort de 2 menyerna =/ Våra fåglar e söta..din a med =) Kram kram o tack för att du svarade =) nu ska jag gå o sussa =)

2009-01-07 @ 22:05:30
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0