Svimmat, läkare

Idag hade jag bara en lektion, så jag var hemma innan tio, vilket är lyxigt..
Men jag fick veta sen när jag kom hem att syrran hade svimmat på spårvagnen på väg till skolan i morse.

Hon låg helt däckad i sängen och mådde inte alls bra, helt matt och som efter man varit super sjuk.

Hon har en stor bula bakom örat, som hon haft sen hon var liten, enligt vissa läkare är det en broskkula och enligt andra är det en svullen lymfkörtel...

Anyways, den senaste veckan så har den svullnat till dubbel storlek, gör ont och är illröd, hela örat har blivit illröd också.

Så imon så får hon åka till läkaren, sålänge hon inte blir värre, svimmar igen eller får feber eller så.

Kan aldrig låta bli att orolig när sånt här händer, även om det säkert inte är något, bara dålig sömn och dåligt med mat, hon är ju i en växt spurt nu med, jag minns när jag var 14, jag svimmade då också. Men bäst att vara säker på att det inte är något allvarligt.


Vi fick iallafall reda på min mormors resultat efter mammografin och dialysen och det var en god tumör (Eller vad man nu säger), så ingen böstcancer =) skönt skönt skönt!!!

Kommentarer
Postat av: emma

usch man blir av naturlig anledning alltid orolig.



Gud vad skönt att din mormor hade en god tumör. Glädjande besked...



kram

2009-01-15 @ 20:44:10
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0