Träningsvärk

Ajj........ AJ


Efter torsdagens konditions och styrketest så är AJ det minsta jag kan säga... Hela min kropp gör ont.... Jag har ont i bröstmuskler armmuskler, ryggmuskler, sidomuskler, lårmuskler....... ja ni fattar...

AJ


Jag som trodde att jag inte skulle få ont, jag har ju ändå tränat mer under dessa 3 månader än jag gjort på flera år.
Men det hjälpte inte så mycket tydligen.

I torsdags efter idrotten så gick jag hem till K och några till kom, vi satt vid köksbordet hela kvällen och bara garvade. När klockan närmade sig 12 så drog vi till mcdonalds och det kändes nästan som att vara 14 all over again, mcd på kvällen hela gänget. Sen efter det fick jag skynda mig hem och skriva klart mina idrottsuppsatser och maila in.

Var meningen att vi skulle ut och festa igår, men eftersom jag knappt kunde komma ur sängen, och fick krypa till toaletten nästan... urk. Så bidde det inget, tråkigt nog.

Och K åkte tillbaks till stockholm i morse, så det får bli nästa gång helt enkelt, när han är på besök nästa gång =)


Nu ska jag slappa och läsa Breaking dawn, sista boken i twilight serien... var tvungen och köpa den på engelska, fick sån abstinens.. och det är typ hysteri, slut överallt och de som inte är slut är svindyra för att affärena vet att folk är så desperata att dom köper ändå!

så nu blir det läsning =)

Kommentarer
Postat av: emma

Jag tror det e en anledning för lärarna att bara strunta i det. dåligt.

Thaimaten var så god. Röd curry, satt där den skulle hihi

2009-01-10 @ 21:08:08
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Hej på dig....nu är det jobbiga jag igen...har tagit bort min 2:a meny men bilden är fortfarande "inzomad" så amn ser inte meny 1 trots att jag tagit bort meny 2....kanske kan man återställa designen i värsta fall? Ha en bra dag...hälsningar Anna-Carin

2009-01-12 @ 09:38:15
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: annah

men då vet du ju att träningen gett resultat om du fått en sådan träningsvärk ;)

kram

2009-01-14 @ 09:35:14
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Anna-Carin

Jag tror jag glömde att tacka dig för att du återställde menyn =) tack

2009-01-14 @ 21:43:30
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0