The Host & Foto Bok

Igår var jag och hämtade ut Fotoboken som mormor och morfar ska få, blev ganska nöjd med den, förutom att bilderna ser lite mörka ut, men min datorskärm är lcd så då ser bilderna alltid ljusare ut än på vanliga datorburksskärmar.
Men eftersom den var gratis så ska jag inte klaga =)

Här är en utav sidorna i boken.



En liten smyckes grej jag provade på att göra, väldigt, väldigt plottrigt och smått. Fick lite smått kramp i händerna efter en stund. Första gången jag provar, och jag ser nu i efterhand att jag behöver lite grovare tjocklek på de minsta ringarna, får se om jag kan göra sådana.
Blir fint att ha i halsband sen =)

Sedan har jag köpt denna boken, The Host, som är skriven av samma författare som skrivit  den underbara Twilight serien. Dock är denna inte riktigt fantasy, utan snarare science fiction, men det är väll på tiden att jag ger mig in på det med.
Jag brukar oftast när jag läst en riktigt bra serie eller bok lägga författarens namn på minnet och sen så köper jag deras andra böcker när man ser dom ute, för 9 gånger av 10 så är de böckerna precis lika bra, eller bättre.

Får hoppas att det är så denna gången med, men det tror jag nog, för Stephenie Meyer gör underverk.


Får hoppas det fina vädret som kom idag håller i sig, så man slipper munkjackor och blöta skor.
Imon kommer kusinerna från danmark på en hel-dag, så det blir nog full rulle.
Får hoppas mitt nät fixar sig någon gång med, är så less vid det här laget.

Hoppas ni har det fint i sommarvärmen!

Kommentarer
Postat av: emma

jätte fina fotografier. Skickade också efter en liknande fotobok, men inte med så många sidor i.



2009-07-27 @ 07:18:46
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: emma

den måste jag läsa!

2009-07-27 @ 13:19:48
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/
Postat av: emma

Jag har länkat till dig i min blogg samt lånat ett foto på isildur..hoppas det är ok. Annars bara att säga till så tar jag bort den. kram

2009-07-29 @ 07:10:25
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: emma

Va bra :) Tänkte jag skulle fråga iaf. :) Jo tack. Gonzo o jag mår prima. Ska inte klaga. Gonzo håller på o byta fjädrar nu. Det kliar ngt fasligt när pennorna ska bort. Tycker han lugnat ner sig nu...kanske pga fjäderbytandet. Go är han iaf :p



Jag har faktiskt mobilt bredband som fungerar bra. Men jag har märkt att det är väldigt olika beroende på var man sitter. I mitt sovrum går det huuur långsamt som helst, medan det i vardagsrummet är turbo :)

kram

2009-07-29 @ 11:41:22
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Hej. Vilken fin fotobok. kanske man skulle beställa? Vart beställde du den? Något bra ställe som du kan rekommendera? ha en bra fredag!

2009-07-31 @ 09:38:47
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Hej. Vilken fin fotobok. kanske man skulle beställa? Vart beställde du den? Något bra ställe som du kan rekommendera? ha en bra fredag!

2009-07-31 @ 09:38:48
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0