Teori, fotobok & solnedgång

Idag har hela min dag gått ut på körskolan, körde dit när jag vaknade imorse och åkte hem på eftermiddagen massa teori plus dubbla körlektioner mitt i allt. Seg dag med andra ord. Men om jag kan så undviker man gärna att göra om teorin. Men man kan endast göra sitt bästa.

De senaste dagarna har jag gått runt och fotat massor, massa hund och katt. Eller närmare bestämt mormor & morfars hund och katt.
Jag ska nämligen göra en fotobok till dem, som tack för att om hjälpt mig med körkortet.
Dom har så mycket scrappgrejer från mig att dom inte får plats med mer, så jag tänkte att detta kanske var lite roligare.
Jag har dessutom ett presentkort från när jag köpte min älskade Nikon så jag får en sån fotobok gratis, så den blir en present till dom istället.
Roligare än choklad eller blommor, som äts upp eller dör så snabbt. =)

Här är två bilder jag tog igår som förmodligen hamnar i boken. Molly & Findus.






Himlen för en stund sen. Fixade man lite med Levels i photoshop ser det ut som jordens undergång! Haha!





Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, det var fina kort du tagit. Hundbilden är ju bara klockren.Så söt.Vad kul med en fotobok.Det blir så mkt mer personligt.



Bilden på solnedgången var scary efter photoshopen. Haha. Du kanske borde delta i fototävlingar med dina bilden...talang där säger jag. :)



Ha det bra..



kram

2009-07-15 @ 07:23:58
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0