The Host & Chokladtårta

Igår läste jag klart The host, och den var väldigt bra! Det är inte alltid som enkla böcker blir bra eftersom man inte lär känna karaktärer och allt ska komprimeras ihop jämfört med serier. Men jag tycker Stephenie Meyer lyckades med allt.
Boken är på många sätt lik Twilight serien, men ändå helt olik. Men jag skulle defenitivt rekomendera boken till andra.
Min morsa går och sneglar på boken hela tiden, men eftersom hon läser en annan serie just nu så får ha tålamod, haha.



Någon föresten som smakat den (ganska så nya) tårtbottnen som kom ut för ett tag sedan?
Choklad smak istället för vanlig sockerkaka? Den är faktiskt jätte god, fast den smular sig väldigt mycket jämfört med den vanliga. Min mormor har blivit galen i den och gör tårta varje helg, men miljoner ton grädde & vaniljvisp, så om jag inte rullar fram snart så är det nog ett mirakel.



Senare ikväll ska vi se på filmen "Journey to the center of the earth", den 3D filmen som man ska sitta med 3D-glasögon på och se ut som stollar ;) Hoppas det är något och se på.

Annars så har jag sett en film som heter "Sex Drive" som nog var den roligaste filmen jag sett på länge =)
Även "The hangover" såg jag, även den väldigt rolig, fast inte lika rolig som Sex drive! Haha.
Något för de regniga dagarna som aldrig verkar ta slut.

Segt det är på bloggen nu när man aldrig kan gå in och blogga =/ Men snart nog har man nätet tillbaka igen!

Kommentarer
Postat av: Acke

Måste säga såg den Journey to the center of the earth herrom dan, å den va rolig på många sätt ^^ men ja tårta är gott =D

2009-07-30 @ 17:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0