Dagen

Idag har jag sprungit i tvättstugan och storstädat där emellan, så nu känner jag mig riktigt klibbig och äcklig, måste hoppa in i duschen snart!
Blir galen på kärringarna nere i tvättstugan, dom tar alla tvättstugor och ställer upp dörrarna, sen använder dom alla rummen, även dom som andra bokat och som ska vara låsta för alla förutom den som bokat.
Just för att dom hoppas att dom har tur och att ingen ska komma och dom kan tvätta i dem.
Man får nämligen bara tvätta 3 omgångar varje månad för att alla ska kunna tvätta.

Men jag blir så sur, för dom använder upp min tid! som jag bokat! och då måste man låta dörren stå öppen för att dom ska kunna ta sina grejer när dom dragit tummen ur röven och poletten trillat ner att det är min tid och inte deras.
För vem vet vem som kan gå in dit och ta kläder or whatever när dom låter dörrarna stå öppna så.
Det slår aldrig fel, varje gång gör dom sådär! Dom har fått massa klagomål från hyresgästföreningen från folk som klagat, men tror du dom bryr sig?

I morse så var jag ute och övningskörde lite, motorväg och statskörning. Måste verkligen börja plugga lite teori nu, skärpa mig. Men jag känner mig så otroligt omotiverad! Får ta mig i kragen helt enkelt!


Lite bilder från gårdagen, grått och tråkigt väder, men vi stod längst upp på ett högt berg, så det var ganska nice view.



Kommentarer
Postat av: Sandie

oh så fina bilderna vart! Nej tyvärr gör jag inga smycken själv, önskade jag hade tålamod till det :) Gillar scrapbooking men har inte börjat pyssla med det på allvar än.. Annars min hobby är väl dans.. Du har inte fler bilder på saker du gjort? :) jättenyfiken!

2009-06-21 @ 20:27:45
URL: http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0