Larv och mögel

Jag älskar jordgubbar, och igår när jag skulle käka så trots att jag sköljt noga så satt det en larv på den första jag nästan stoppade i munnen.
Och  nu så stoppade jag precis en stor jordgubbe i munnen  som såg jätte god ut och så var den möglig på insidan i hålrummet som dom har ibland.
Urk, springa till vasken och spotta ut illa kvickt.

Och förra veckan hittade vi en stor fluga i våran sallad vi skulle käka till middag.

Jag undrar när dom ska komma på en apparat man kan stoppa in maten i som hittar alla grejer som inte hör hemma i maten.
I-landsproblem, sure..... Men ingen gillar att stoppa massa mögel i munnen antar jag, men jag har en tendens att käka på mögliga grejer, jag är nog immun snart.

--

Och härom natten så sov syrran i mitt rum på min soffa, och jag hade svårt att sova. klockan var närmare halv 5 och helt plötsligt börjar det prassla i en påse och jag blir såklart super nojjad.
Varför är det första man börja tänka på - vad är det?!
och så går man igenom alla möjliga omöjliga alternativ, som spöken och monster och hemska mördare som magiskt flugit in i lägenheten?
Det kan ju inte möjligtvist vara syrran som prasslar med sin fot på påsen i sömnen, nej absolut inte. Det är ett monster!

Ibland känner jag mig bra knäpp..
Jag får väll åtminstonde inte hopppas att jag är ensam om det ;P

Kommentarer
Postat av: Acke

men alla vet att mördare kommer från ingenstans å gömmer sig i påsar O.o sen när dom ska ut så prasslar det... dah, det vet väll alla? =P

2009-06-14 @ 20:43:52
Postat av: Sandie

hahahha, jag är precis likadan! Men så är jag också väldigt mörkrädd :) Jag trodde häromnatten att det faktist stod ngn som andades jättehögt i mitt rum och tittade på mig när jag sov :(

2009-06-21 @ 21:00:59
URL: http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0