Låt

Det är för varmt om dagarna för att sitta vid datorn, det är så för dom flesta märker jag, msn ligger på 0 online, vilket inte är ofta det händer.
Men det är trots allt så det ska vara ;) Man ska passa på och skaffa sig lite D-vitaminer medans man kan i vårat annars kalla land!
Jag har förövrigt skaffat mig en bränna på bara 3 dagar! Brun är jag, och innan var jag vit som ett lakan. Vanligtvist brukar jag steka huden till den gräns att jag flagar i veckor efteråt och ser ut som en rosa gris istället. Men icke!

När vi var på Tordenskiolds festivalen så spelade flera band och ett av dom som fastnade hittade jag på Youtube!

Laura Mo heter hon, saknar tillbaka när jag ser klippen, det var sån härlig stämning där! Dock är denna videon från förra året, men hon sjung samma låt.

Ska se ifall vi kan åka till Gotland nästa år, på medeltidsveckan i Visby, i egna kläder förståss ;)

Sånt här älskar jag bara!

 

Hoppas ni inte sitter framför datorn nu!

Kommentarer
Postat av: Acke

hehe va trevligt att du blir brun då å inte bränd ^^ tja du är inte online mycket heller ser jag :P men som sagt det är varmt nu å så skall det va ^^

2009-07-01 @ 17:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0