Unga mödrar

Idag börjar So You Think You Can Dance igen! Har längtat ett tag nu, det är väldigt roligt och se de tävlande tycker jag.
Unga mödrar börjar snart också igen, imon faktist tillockmed tror jag? Fast inte de danska unga mödrarna utan dessa är norska. Undra när den svenska kommer? Skulle inte förvåna mig ifall det började en snart.
Eftersom det är sommarlov så kan jag dega i soffan hur mycket jag vill!

Måste förresten berätta att igår var första dagen på säkert flera år som jag faktiskt inte åt en enda godisbit/sötsak över huvud taget! (gjorde det inte medvetet, as in "bantning", eftersom jag är nöjd med hur min kropp är, eller så nöjd en tjej kan vara iallafall, utan omedvetet)
Det, mina vänner, är faktiskt ett mindre mirakel.

Jag äter annars alltid utöver vanlig mat; choklad, chips, bullar, kakor eller övrigt godis (utöver dom många glas cola om dagen man slurpar ner dessutom). Och inte lite heller, utan det brukar bli ett dussin bullar eller en hel chipspåse.

Jag hoppas verkligen inte att gottsaker orsaker cancer, som då forskarna trodde att chips kunde orsaka cancer, då lär jag nog vara död inom en snar framtid...
Men då har jag väll åtminstonde levt gott ? ;P



Hälsningar från lampan!

Kommentarer
Postat av: Stinalise

Tack så jättemycket för hjälpen och för att du tog dig tid att beskriva det så väl:)

2009-06-17 @ 22:53:30
URL: http://stinaliseskrypin.blogg.se/
Postat av: Miss E

Sv: Jag heter Kicken på alla forum som jag är medlem på. Jag är brukar inte skriva så mkt på scrappiz forum men på allt om scrap är jag väldigt aktiv ;)

Jag har scrappat i lite mer än ett år. I min nuvarande blogg finns det inte så mkt scrap (ännu) men min gamla blogg var en scrapblogg där jag bara la ut scrappat så där kan du hitta mer scrappat av mig :D (www.kickenscrappar.blogspot.com)

Kram

2009-06-18 @ 11:33:44
URL: http://pappersbiten.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: Nej vi fick ingenting. Lite dålig stil av dom tkr jag nu i efterhand. Det var mer än hemskt, det går inte att förklara.



Kram

2009-06-18 @ 17:35:11
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0