(o)Trevliga bilister.

I morse så passade jag på och öva lite stadskörning med mormor. Och körskole lärarna pressar alltid in i skallen på en att "Ta alltid det säkra före det osäkra".
Och är man då inte helt säker hur stans största korsning med 1000 korsande filer fungerar så tar man ju det säkra före det osäkra, jag vill ju inte dö idag.
Och till tack så får man ett långfinger i ansiktet av en gubbe i en bil breve... What's up with that? Ta det lugnt gubbe.
Min hand svarade ju såklart automatiskt.. Något jag kanske borde öva bort?
Tänkte inte på att mormor satt i sätet brevid men hon sa iallafall inget haha!

Isildur har hamnat i en liten trotsperiod tror jag, han bits hela tiden. Turligt nog så lyssnar han när man säger nej, men några minuter senare så bits han igen. Han testar gränserna tror jag nog, det är väll den åldern nu.

Imon blir det läkaren, och därför ingen skola. Skulle annars haft en seg 3h lektion. På tisdag är det studiedag på skolan, fast då har jag körlektion bokad istället. Resten av veckan är plugg som vanligt. Ska kanske träffa en vän, får se om det blir av =)
Hittade även mitt gamla simkort från då jag tentade idrotten, så jag ska även ta och utnyttja den. Kändes riktigt gött att träna då jag gjorde det, fast denna gången är jag inte tvingad till det, utan gör det av fri vilja.


Och föresten var varken Slumdog eller Australia vad jag förväntade mig. Dom var Okej, Lite udda. Inte min typ av filmer men nu har man iallafall sett dem =)

Snart är det påsk, så måste börja se över vad jag har och göra påsk-kort med. Har haft riktig scrapp-torka. Men kort är alltid skoj o göra!
Läste om något som hette "project 365" att man ska dokumentera ett helt år i ett album, låter riktigt roligt, gillar att göra Tema album!
Men jaa, mitt album skulle nog bara vara fyllt med foton av läxor ;P så det får vänta tills jag har något mer intressant för händerna.



Har en LO som inte är klar, eftersom jag provar på att bara rita på hela pappret (Altså inte använda något annat än Tursch-pennor, inget annat) så sinar idéerna ganska snabbt på vad man ska rita =O
Här är en liten del av en Koi fisk med körsbärsblommor breve, jag hade även lagt lite 3D lack på de gröna fjällen för lite annan effekt. Men det syns ju såklart aldrig på bilderna =/

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Jag skulle nog oxå peka tillbaka (ang gubben alltså)

Ang Isildur låter det precis som Gonzo, men han har blivit bättre nu...i bland har han sina perioder när han testar gränserna. Men baar man är rak o inte ger sig...det är viktigt. Ciao

2009-03-16 @ 14:24:11
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0