Ring och lås, egengjorda

Jag fick för mig att jag skulle försöka hamra på min smycketråd, visste inte riktigt hur det skulle gå, men det gick faktist fint!
Kanske inte är så lätt att se vad det är, ser bara ut som 3 krumelurer. Men det är faktist lås, armband/halsbands lås.
Försökte leta upp bilder på google, för att visa vad jag menar, men bara för det så hittade jag ingenting!




Gjorde även en ring, med ett "flätmönster" runt om en pärla.
Men eftersom jag inte har några ringstorlekar att gå efter, så passade ringen inte mig i slutändan. Så nästa gång jag får pengar ska jag investera i en ringpinne.



Den passade min morsa dock, så jag får väll tvinga på henne den!   ^^,

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååå vad snygg ring !! vart har du sett mönstret till den ??

2009-04-04 @ 10:13:35
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0