Mac n cheese is tha shit

En händelselös vecka som vanligt, förutom det mindre sammanbrottet jag fick i måndagsnatt.
Jag håller saker inom mig tills jag spricker, vilket inte är bra för varken mig, min familj eller våra grannar.
Men ja, man får lära sig att släppa ut det i lagoma doser.

har inte riktigt kommit fram vad jag ska göra än, men jag antar jag faktist behöver prata med någon.
Men ja, man får ju aldrig tummen ur till att komma iväg till sånt, för innerst inne så anser jag det nog vara lite onödigt.
Det finns fler som behöver hjälpen mer än jag behöver den.

Men på senare tid så har jag känt mig nerstämd och jävlig, går knappt till skolan längre, vilket inte är särskilt bra, men jag orkar inte bry mig.
Problem kommer från alla håll känns det som.

Men after rain comes sunshine, så det är väll bara och härda ut.

Ska tröstäta lite Mac 'n' Cheese    YUM!
och sniffa lite på mina stinkande gojor, dom älskar att "bada" i matskålen och luktar fågel frön och pellets, och det luktar faktist inte så gott.

Kommentarer
Postat av: emma

Trist att du känner dig nere. Hoppas det känns bättre nu när vi har våren här. Varma kramar Emma



ps. fåglar + bad i matskål = inge bra ;)

Men våra tokisar är ju so dem är :)

2009-03-27 @ 10:27:33
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Acke

hmm inte bra =/ vet ej riktigt vad jag kan säga åt det men jag hoppas allt löser sig =) å du vet att du kan prata med mig (om du inte går till en hjärnskrynklare vill säga) haha ^^ men ja hoppas du mår bättre snart =)

2009-03-27 @ 21:00:29
Postat av: Anonym

Vad är mac'n'cheese?



Inte roligt att läsa att du mår som du gör.. men det är ju bra att du kommit så långt att du känner vad du behöver (att prata med någon). Ibland kan det vara det enda som hjälper.



Kram!

2009-03-29 @ 10:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0