Studenten närmar sig med stormsteg

Nu har jag bokat läkar tid =) För mitt knäppa hjärta.
Eller rättare sagt mamma gjorde det utan mitt vetande, för att jag är så seg när det gäller sånna saker, gillar inte sjukhus. men vem gör det :) så jag skulle nog tagit några månader på mig.
Nästa vecka är tiden iallafall, skönt, i think..

Nu med studenten nära så måste jag beställa studentmössa och börja leta kläder.
Blir ingen bal för mig eftersom biljetterna kostar ca 600 spänn och klänning + extra på det, blir för mycket. Balen är inget speciellt ändå. Sparar hellre dom pengarna till något bättre.
Blir studentfest däremot, den var inte dyr! Ska bli skoj =)
Frågan är om man ska leta efter kläder nu och ha sånt klart tills studenten eller vänta? man kanske hittar något finare eller hinner tröttna på det. detta är väll sånt som kallas "dagens i-landsproblem".  ;P

Segt är det annars, har inte kunnat plugga mycket för jag har bara känt mig allmänt nere och jävlig. Morsan försöker pracka på mig att jag har fått någon sorts vår-depp..... men våren är ju skön! det betyder ju att det snart är sommar, vad har man då och deppa för?!
Men ja, nått är det iallafall.. men går över går det så småning om också... bara och vänta ut det!

Dagens väder var riktigt somrigt iallafall, riktigt kändes i kroppen, solsken och vårdofter!  Jag längtar!!!

Kommentarer
Postat av: annah

vad klokt av dig ändå att knata iväg till läkaren med ditt hjärta!!!

jag gick inte heller på balen, som sagt det är ju för satans dyrt.... finns nog rioligare saker att lägga pengarna på.

Ha en toppenhelg, kram

2009-03-13 @ 08:50:34
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0