Element vatten

Något som suger är att mitt element läcker!
Och min säng är intill elementet, superbra på vintern då man är en isbit.
Men inte så bra när den bestämmer sig för att blöta ner hela min säng. Jag vaknade inatt av att det var blött på täcket och lakanet och allt, först trodde jag att det regnat in och runnit ner från fönsterbrädan eller att något glas hade vält eller nått.
Men ja, tydligen så läcker det från "knoppen". Alla saker i dessa lägenheter är från stenåldern, så inte undra på att dom går sönder.
Undra om man ska anmäla sånt här till fastighetsvärden? Dom vägrar ju byta och laga saker och när dom väl gör det så höjer dom hyran.
Vi har det sämsta bolaget... Bojkotta New Sec, dom bryr sig inte om sina hyresgäster!
Jag har för mig att elementet varit sån här sen vi flyttade hit för 14 år sedan, men då stod inte min säng precis brevid och blev blöt av element vatten! Undra om det rinner ner till grannen?
Jag har ju parkettgolv här...
Ja isåfall lär vi väll få höra det gnället från henne snart... inget hon kan gnälla på undgår henne.






Snart är det iväg till skolan igen, kom nyss därifrån, men jag har en lång håltimma så jag passar på att åka hem och käka lite emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0