Rösta i EU valet 7e juni

Här i brevlådan så låg mitt och morsans röstkort! Det börjar närma sig nu, redan den 20 maj, om bara sex dagar, kan man börja förtidsrösta!
Det är förmodligen ingen hemlighet vad jag kommer rösta på, det blir alltså Piratpartiet.

Fritt internet säger jag bara!


Om jag inte hade röstat på PP hade det nog blivit miljöpartiet eller sossarna.


Vad ska du rösta på?




Isildur tycker också att man ska pallra sig iväg och rösta.
Vi får ju vara med o bestämma, det är  det inte alla länder som får, så ta vara på det, våra röster räknas också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken gullig fågel du har... bra att han är så politiskt aktiv.. =P



Visst kan du sminka dig så, testa dig fram. Är ju därför jag försöker tipsa, för att folk ska lära sig =)

2009-05-14 @ 18:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0