A piece of cake

Julklappsshoppingen är i full gång.
Jag hade hittat en jätte bra present till min mor, men jag är så himla otålig att jag inte klarar av att vänta på att ge bort julklappar så hon fick den direkt när jag kom hem. Fy på mig.
Så nu måste jag hitta något annat. Men ja, bara o köpa lite böcker.

Iallafall så köpte jag:

Tada!

Leilas bakbok - A piece of cake.

Min morsa brukar alltid sitta o smygkolla på hennes program när hon bakar, och efter jag sett andra som köpt den så blev jag sugen på o köpa den till henne.
Men jag tänkte att hon kommer få mycket glädje med boken nu innan jul, så det fick ju bli en ganska så tidig julklapp!


Jag har kollat igenom boken från pärm till pärm, och om det inte vore för att jag bor hemma och faktiskt kan sno morsans bok då och då, så skulle jag nog köpt mig en egen. Men är lite onödigt med dubbla exemplar :)

Men ja, inte ofta i kok/bak-böcker som man faktiskt gillar de flesta recept. Men nästan allt ser ut att vara himmelskt gott i denna!

Definitivt värt det!




Snart är det dags att fixa julkort igen, jag har kvar massor av papper sen förra året, som det är lika bra att använda upp :)
Kanske blir lite fler inlägg hedan efter då.

Hoppas ni alla har det bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Den boken har jag :-Dden är jätte mysig.har testat endel recept och alla är goda :-P

2009-11-30 @ 06:36:50
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0