Resan & tandläkare

Nej Isildur får såklart inte följa med på resan, som Ida undrade :P
Men jag önskar det. Jag kommer sakna mina små grönbollar så mycket.
Det blir till att min moster ska passa både birdisarna & råttorna. Hon har passat dom innan så det känns bra iallafall.
Men det gör det fortfarande inte mindre jobbigt att vara utan dom i en vecka.


Klias i halsen av att bita på resväskan och smaka på alla kläder ;)


I går var jag för övrigt hos tandläkaren för en check-up, och bara ett hål! Det är faktiskt lite av ett mirakel med all cola och godis som jag äter. Brukar alltid ha hela käften full med hål :)
Och det hålet jag hade var dessutom under en gammal lagning så det var inget jag kunnat förhindra direkt.
Känns skoj faktiskt ;)

Dom kollade även på min ena framtand som jag slog i när jag var 10 år, för den är känslig mot kyla & värme, och har en stor spricka i. Hon skulle snacka lite med en kollega och berätta mer om det nästa gång vi träffas, då vi de ska laga hålet.

Bara två dagar tills vi åker, och jag bestämde mig för att jag ska klippa håret innan vi åker, så imon ska jag klippas! Bort med det gamla och in med det nya ;P

Funderar även vad man ska göra till mormor & morfar eftersom det är dom som bjuder oss på resan, annars skulle vi aldrig haft råd och åka. Men jag har ingen inspiration just nu...

Någon som har något bra att tipsa?

Kommentarer
Postat av: Acke

Du är ju duktig på att göra smycken, varför inte gör ett halsband till din mormor å kanske ett armband till din morfar med tanke på att armband kan va både manligt å kvinnligt det samma med halsband dock :P tänkte kan ju faktist va nått fint å bra som tack =)

2009-10-01 @ 21:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0