Semester i Turkiet

Imon bär det av till Turkiet på en veckas semester, kommer hem nästa vecka på lördag natt.
så då blir det ganska självklart inga uppdateringar på bloggen, men jag uppdaterar inte direkt fem gånger om dagen eller ens i veckan ;P så det lider den nog inte så mycket av.
Min kära kamera hänger med och ska fota massor! Känns skoj, skaffade även ett nytt objektiv (50mm f/1.4) för mina CSN pengar :) Så får hoppas den ger den kvalitet den utlovar.

Klippte mig även idag, blev inte precis som jag tänkt mig, men det är alltid något. Slipper jag strypas där nere i värmen!






Blir inget ansikte där, jag såg jävligt mongo ut hahaha.

Kort, kort, kort blev det haha.
Jag känner mig stympad!

Men det är jäkligt befriande och skönt på samma gång =)
Och det växer som ogräs, så nästa månad kan jag nog wipe my ass with it, igen.
Färgat håret med, blev lite mindre rött denna gången, tråkigt, men jag hittar aldrig samma hårfärg igen.

Jag hoppas ni alla har en trevlig vecka och så ska jag bombadera er med semesterbilder sen =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ema

Fint. Du passar i både kortare o längre hår :)

2009-10-07 @ 12:06:18
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: lisa

woooow så långt hår! skicka hit det du klippt av ;)

ha så kul utomlands =) så himla härligt att få åka iväg!! kram

2009-10-08 @ 08:56:38
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Postat av: Lisa

Heej! Det var en väldigt fin morhuvad goja du har! Hur gammal är den?

Jag har själv en morhuvad hane på 3 år.. Fantastiska djur!



Ha en bra dag!

/Lisa

2009-10-08 @ 13:16:53
URL: http://metrobloggen.se/lisahansson
Postat av: Lisa

Hej! Ja, envisa är de nog alla morhuvade.. Gäller att sätta dem på plats så fort man hinner.. uppfostran, uppfostran och ännu mera tjat.. Men det är ju helt klart värt det!

Min lille kille heter Tjabo.. Vart har du köpt din? Finns väl inte så många uppfödare i landet..

2009-10-11 @ 18:28:03
URL: http://metrobloggen.se/lisahansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0