Bilbränder

Bara under loppet av tre dagar så har det brunnit upp sju bilar där jag bor, i natt vaknade vi av att det stank bränd bil i hela lägenheten igen.
Det verkar som idioterna springer från olika parkeringar och tänder på också, för de brända bilarna är utduttade lite här och där. En sprängladdning gick även av några kvarter från här häromnatten. Woho.
Snart fattas det bara att dom börjar tända på våra lägenheter och att vi brinner upp i sömnen.

Vilket positivt inlägg haha.

Men jag blir bara så pissed off på alla små "wannabe gangsters" som ska hålla på och förstöra för andra.
De ligor som springer omkring här och säljer knark och rånar folk och säkerligen är samma som håller på med bilarna har jag gått i samma klass med sen 1an. Jag ser inte varför de ska behöva hålla på såhär, dom lever inte ett dåligt liv och har så dom klarar sig.


Men det går väll i arv? Alla dem har brorsor som själva gjort sådant och som nu sitter i fängelset, där de förhoppningsvist en dag ska hamna själva. Och sona sina brott.



För övrigt så är jag ledig idag, så det känns skönt eftersom sömnen inte var den bästa.
Magen kurrar och fåglarna skriker go morgon. Ska nog dra upp syrran och käka frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0