Turdag & Mitire

I måndags var det verkligen en turdag för mig, inte nog med att jag äntligen fick mitt körkort.
I skolan vann jag även en tävling och fick en godis ask till pris haha!
Men där tog turen slut, den kan ju inte vara förevigt.

Min mp3 gick sönder och jag kan inte hitta garantin någonstans, jag köpte den i julklapp till mig själv och brukar vara duktig på att spara sånna kvitton och jag har ju flera månader kvar på garantin. Surt surt. Använder den varje dag, lär bli ganska tyst utan den.

---

Jag fick tagit några bilder på Mitire igår när hon bestämde sig för att duscha i diskhon, enda gången man kan fota henne, eftersom hon är upptagen, utan att hon blir sur på mig haha.
Hon ser lite rolig ut när hon duschar, hon får sån skojig frilla och hon gillar bara att tvätta skallen ;)




Kommentarer
Postat av: emma

haha vilken sötnos. Men hon ser lite ilsken ut på sista bilden :) Attackerar hon kameran? Den lilla illbattingen :)

2009-09-02 @ 11:44:04
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: AC

så söt!!!

2009-09-02 @ 14:59:14
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0