Busy?

Tiden går så snabbt och helt plötsligt var det en månad sen man skrev något här, otroligt.
Jag har fullt upp med att söka jobb, arbetsförmedlingsträffar och andra möten och saker.
Sedan privat har det varit en del strul och dagarna bara fylls upp av allt och inget och flyger förbi.

Jag var på Scrapmässa i kungälv nyligen och fick köpt en del grejer, ska nämligen göra kanvas tavlor till köket, känns som ett rätt stort projekt, haha. 3 rätt stora tavlor blir det, ska bli skoj och se om man kan göra dem så de passar ihop.
Hade med mig kameran till mässan, men eftersom det var sååå mycket folk där och man rörde sig 3cm i timmen, så kändes det svettigt bara att dra upp kameran ur väskan. Så nadas bilder!

Jag funderar även på att möblera rummet, jag vill nämligen ha in ett större bord till scrapphörnan, som kommer breda ut sig en del, den expanderar ju hela tiden. Får se hur jag gör det det, rummet är rätt cramped, så någon möbel måste åka känns det som.
Om jag hade råd med en platt Tv som man kan hänga på väggen så hade min bökiga tvbyrå åkt på momangen, men ja, pengar, everything comes down to money. Jobb skulle sitta fint tack.

Är även sugen på att göra något liknande dessa söta muffins som söta Dekos här i hemmet.
Jag googlade omkring och hittade bild på dessa, hittade ingen beskrivning på hur de görs, men ja, med lite fantasi kan man ju göra det mesta. Men de såg så himla söta ut! Så var tvungen o spara bilden som inspiration!


Bild från www.spinvild.com

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack :) Jo grattis akn man nog säga. Känslan är såå bra! Glad som tusan är jag! :)

Ja trevligt med ett blogginlägg, men jag förstår att det är fullt upp. kram kram styrkekram :)

2010-04-28 @ 07:38:12
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0