Fågel Tv

Jag har hittat Isildurs nya favoritställe, i fönstret!
Varje gång jag går och kollar ut genom ett fönster så brukar jag ha med mig Isildur för jag vet han tycker det är intressant.
Så tillslut har jag köpt en gunga o ha i fönstret till honom, så där kan han sitta i en evighet och kolla på allt folk som går förbi, fåglar och den stora gröna björken precis utanför fönstret.
Och när något speciellt hemskt händer så flyger han därifrån, och blir det för intressant så försöker han kliva ut ur fönstret för att delta.

Han är så söt när han sitter där och kurrar och pratar med alla, han ser verkligen ut att må bra där.
Och varm sol som skiner på honom är aldrig fel heller!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0