Ledig stressighet

Det börjar dra ihop sig till sommarlov och slut på skolan för denna terminen, vilket resulterar i något sorts Zombie tillstånd, där trots att man faktiskt har lite tid över om dagarna, så är man som i trance. Man orkar inget och gör inget, och help plötsligt är en hel helg borta på en sekund. Och inget plugg har man fått gjort heller, för det skjuter man på så länge som möjligt, suck.

Vi har ett seminarie, en hemtenta och en liten 'läxa' kvar att göra nu, utöver praktiken. 4 veckor kvar. Helt otroligt.
Sedan är 2a året på högskolan avklarad, något som gått på ett ögonblick egentligen!

--

Något jag faktiskt har gjort, är att ha vart på bio och kollat på the Avengers!

Den kan jag definitivt rekomendera, den bästa film jag sett på länge faktiskt, den var över mina förväntningar!
Jag får dessutom ta och få tummen ur och kolla på Iron man filmerna, som jag inte sett innan. Jag har sett Captain America och Thor dock. Jag gillade även han som spelade Hulken i denna filmen, en ny kille.

Så pallra er iväg och kolla på den, definitivt värt pengarna!


Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Jag såg den filmen här om dagen. Den var bra, snygga 3D effekter :)

2012-05-02 @ 14:41:32
URL: http://leslita.blogg.se/goja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0